IMG

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29
Exkurze na Úřad práce do Hodonína, 8. třída
30
ESP pro předškoláky - 5. lekce
Fotografování tříd
31 1 2
3
Výlet 9. třídy, Praha
4
Výlet 9. třídy, Praha
Výlet 3. A, B, Permonium
5 6
Výlet 1. třída, Čejkovice, Sonnentor
Výlet 6. A, B; Brno, VIDA centrum
Schůzka pro rodiče nastávajících prvňáčků v 15:00 hodin v jídelně školy
7
Výlet 4., 5. třída Rožnov pod Radhoštěm
8 9
10 11 12
Výlet 7., 8. třída, Lednice
13
Výlet ŠD 1. a 2. oddělení, Uherský Ostroh, zámek
Vyhlášení soutěže Čarovné barvy země, Mikulčice
14
Výlet 2. A, B, ZOO Lešná
15 16
17 18 19
Pedagogická rada, uzavření hodnocení za 2. pololetí školního roku
20 21
Ředitelské volno
22 23
24
Projektový den 1. stupeň, Vnorovské louky
25
Projektový den 2. stupeň, VIS Bílé Karpaty, Dům přírody Bílých Karpat
26 27 28
Slavnostní ukončení školního roku 2023/2024, vydávání vysvědčení
29 30

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuálně > Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell

Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell



Datum konání:
6.5.2024

V pondělí 15. dubna se žáci 6. a 7. tříd a v pondělí 6. května žáci 8. a 9. tříd zúčastnili interaktivních besed o poruchách příjmu potravy. 
Z odborného centra Anabell nás navštívila paní Mgr. Lucie Procházková. Besedy byly vedeny interaktivní formou s důrazem na porozumění problematice. Formou videoprojekce se žáci seznámili se skutečnými příběhy nejčastějších poruch příjmu potravy - mentální anorexie a bulimie. Následovala diskuze se žáky na dané téma. Paní Procházková vysvětlila žákům podstatu nejčastějších poruch mentální anorexie i bulimie, dozvěděli se také důležité informace o příznacích i zdravotních komplikacích, které mohou nastat následkem těchto nemocí. Další částí interaktivní besedy bylo správné složení jídelníčku a výběr potravin, které by v něm rozhodně neměly chybět. Prevencí poruch příjmu potravy by měly být nejen správné stravovací návyky, ale také zařazení pravidelné denní pohybové aktivity, podpora sebevědomí a snaha odolat tlaku médií. Mimo téma poruch příjmu potravy byla část workshopů věnovaná i posílení sebedůvěry, sebeúcty u žáků a podpoře kritického myšlení při sledování obsahu na sociálních sítích.