IMG

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Školní kolo Biologické olympiády
28
Když učí maminka - návštěva paní doktorky Trlidové ve 2. třídě
29
Workshop Brno - Příběhy našich sousedů
30
Projektový den Holocaust
Školní projekt 2. stupeň – Holokaust našima očima
Vydávání vysvědčení za 1. pololetí školního roku 2024/2025
31
Pololetní prázdniny
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
Jarní prázdniny
11
Jarní prázdniny
12
Jarní prázdniny
13
Jarní prázdniny
14
Jarní prázdniny
15 16
17 18 19 20
Školní kolo recitační soutěže
S batohem do světa, Program primární prevence pro 5. třídu
Nebezpečná láska, Program primární prevence pro 8. a 9. třídu
21 22
LVK Karlov Malá Morávka, 7. třída
23
LVK Karlov Malá Morávka, 7. třída
24
LVK Karlov Malá Morávka, 7. třída
25
LVK Karlov Malá Morávka, 7. třída
26
LVK Karlov Malá Morávka, 7. třída
27
LVK Karlov Malá Morávka, 7. třída
28
LVK Karlov Malá Morávka, 7. třída
1 2

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuálně > Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell

Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell



Datum konání:
6.5.2024

V pondělí 15. dubna se žáci 6. a 7. tříd a v pondělí 6. května žáci 8. a 9. tříd zúčastnili interaktivních besed o poruchách příjmu potravy. 
Z odborného centra Anabell nás navštívila paní Mgr. Lucie Procházková. Besedy byly vedeny interaktivní formou s důrazem na porozumění problematice. Formou videoprojekce se žáci seznámili se skutečnými příběhy nejčastějších poruch příjmu potravy - mentální anorexie a bulimie. Následovala diskuze se žáky na dané téma. Paní Procházková vysvětlila žákům podstatu nejčastějších poruch mentální anorexie i bulimie, dozvěděli se také důležité informace o příznacích i zdravotních komplikacích, které mohou nastat následkem těchto nemocí. Další částí interaktivní besedy bylo správné složení jídelníčku a výběr potravin, které by v něm rozhodně neměly chybět. Prevencí poruch příjmu potravy by měly být nejen správné stravovací návyky, ale také zařazení pravidelné denní pohybové aktivity, podpora sebevědomí a snaha odolat tlaku médií. Mimo téma poruch příjmu potravy byla část workshopů věnovaná i posílení sebedůvěry, sebeúcty u žáků a podpoře kritického myšlení při sledování obsahu na sociálních sítích.