IMG

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 1 2 3
Zájezd do Londýna - žáci 8. a 9. třídy
4
Zájezd do Londýna - žáci 8. a 9. třídy
5
Zájezd do Londýna - žáci 8. a 9. třídy
Krajské kolo Štafetového poháru Břeclav 3. – 5. třída
6
Zájezd do Londýna - žáci 8. a 9. třídy
7 8 9 10 11
12
Dopravní výchova 3. B, DDM Veselí nad Moravou
13
Oznámení o udělení ředitelského volna
Ředitelské volno
14 15
Pohár rozhlasu Hodonín 8. a 9. třída
16 17 18
19 20 21 22
Den pro školu – program od Nadace České spořitelny pro 5. třídu
23
Fotografování tříd
24 25
26 27
Moje cesta na svět - program primární prevence pro 4. A a 4. B
Dobrodružství dospívání - program primární prevence pro 6. třídu
28
Uřad práce Hodnonín - Exkurze 8. ročník
29
Výlet 3. A, B Archeopark Pavlov
30
Trestní odpovědnost mladistvých - program primární prevence pro 9. třídu
31 1

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuálně > Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell

Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell



Datum konání:
6.5.2024

V pondělí 15. dubna se žáci 6. a 7. tříd a v pondělí 6. května žáci 8. a 9. tříd zúčastnili interaktivních besed o poruchách příjmu potravy. 
Z odborného centra Anabell nás navštívila paní Mgr. Lucie Procházková. Besedy byly vedeny interaktivní formou s důrazem na porozumění problematice. Formou videoprojekce se žáci seznámili se skutečnými příběhy nejčastějších poruch příjmu potravy - mentální anorexie a bulimie. Následovala diskuze se žáky na dané téma. Paní Procházková vysvětlila žákům podstatu nejčastějších poruch mentální anorexie i bulimie, dozvěděli se také důležité informace o příznacích i zdravotních komplikacích, které mohou nastat následkem těchto nemocí. Další částí interaktivní besedy bylo správné složení jídelníčku a výběr potravin, které by v něm rozhodně neměly chybět. Prevencí poruch příjmu potravy by měly být nejen správné stravovací návyky, ale také zařazení pravidelné denní pohybové aktivity, podpora sebevědomí a snaha odolat tlaku médií. Mimo téma poruch příjmu potravy byla část workshopů věnovaná i posílení sebedůvěry, sebeúcty u žáků a podpoře kritického myšlení při sledování obsahu na sociálních sítích.