IMG

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 1 2
Zahájení Edukačně stimulačního programu (ESP) pro předškoláky
3 4 5
6
Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell
Štafetový běh
Dopravní výchova 3. A, DDM Veselí nad Moravou
Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky 8. a 9. tříd - Centrum Anabell
7
Okresní kolo Poháru rozhlasu 2024 - Hodonín
8 9
ESP pro předškoláky - 2. lekce
10 11 12
13
Dopravní výchova 3. B, DDM Veselí nad Moravou
14 15
Český den proti rakovině
16
ESP pro předškoláky - 3. lekce
17 18 19
20 21 22
Exkurze do Vídně, 9. třída
23
ESP pro předškoláky - 4. lekce
24
Soutěž ve skládání Rubikovy kostky
25 26
27 28 29
Exkurze na Úřad práce do Hodonína, 8. třída
30
ESP pro předškoláky - 5. lekce
Fotografování tříd
31 1 2

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuálně > Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell

Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell



Datum konání:
6.5.2024

V pondělí 15. dubna se žáci 6. a 7. tříd a v pondělí 6. května žáci 8. a 9. tříd zúčastnili interaktivních besed o poruchách příjmu potravy. 
Z odborného centra Anabell nás navštívila paní Mgr. Lucie Procházková. Besedy byly vedeny interaktivní formou s důrazem na porozumění problematice. Formou videoprojekce se žáci seznámili se skutečnými příběhy nejčastějších poruch příjmu potravy - mentální anorexie a bulimie. Následovala diskuze se žáky na dané téma. Paní Procházková vysvětlila žákům podstatu nejčastějších poruch mentální anorexie i bulimie, dozvěděli se také důležité informace o příznacích i zdravotních komplikacích, které mohou nastat následkem těchto nemocí. Další částí interaktivní besedy bylo správné složení jídelníčku a výběr potravin, které by v něm rozhodně neměly chybět. Prevencí poruch příjmu potravy by měly být nejen správné stravovací návyky, ale také zařazení pravidelné denní pohybové aktivity, podpora sebevědomí a snaha odolat tlaku médií. Mimo téma poruch příjmu potravy byla část workshopů věnovaná i posílení sebedůvěry, sebeúcty u žáků a podpoře kritického myšlení při sledování obsahu na sociálních sítích.