IMG

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28
Lichožrouti ve Slováckém divadle
29 1
zapisyonline
2
zapisyonline
3
zapisyonline
4
Seznamovák - program primární prevence pro 5. ročník
zapisyonline
5
zapisyonline
6
zapisyonline
7
zapisyonline
8
zapisyonline
9
zapisyonline
10
zapisyonline
11
zapisyonline
12
zapisyonline
13
zapisyonline
14
zapisyonline
15
zapisyonline
16
zapisyonline
17
zapisyonline
18
zapisyonline
19
zapisyonline
20
Program Hasík
zapisyonline
21
zapisyonline
22
Pasování druháčků na čtenáře, obřadní síň OÚ
zapisyonline
23
zapisyonline
24
zapisyonline
25
zapisyonline
26
zapisyonline
27
Exkurze do Vidacentra v Brně 7. ročník
zapisyonline
28
Velikonoční prázdniny
zapisyonline
29
Velikonoční prázdniny
zapisyonline
30
Velikonoční prázdniny
zapisyonline
31
Velikonoční prázdniny
zapisyonline

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Škola > Poradenství > Podpůrná opatření

Podpůrná opatření



Podpůrná opatření

V naší škole se vzdělávají žáci se širokou škálou speciálních vzdělávacích potřeb. Snažíme se podporovat žáky s odlišného kulturního prostředí i s odlišných životních podmínek. Při vzdělávání těchto žáků úzce spolupracujeme s PPP ve Veselí nad Moravou, s panem Mgr. Jaroslavem Mrkvou a se SPC v Kyjově, Mgr. Miroslavou Kopkovou a se SPC v Brně, Mgr. Martinem Polenským.

Zákon stanoví pět stupňů podpůrných opatření. Škola poskytuje 1. stupeň podpůrných opatření i bez konzultace a rozhodnutí pedagogicko-psychologické poradny nebo speciálně pedagogického centra. Ve škole působí školní poradenské pracoviště, které se podílí na podpoře vzdělávání těmto žákům. Podpůrná opatření 2. až 5. stupně neurčuje škola, ale školské poradenské zařízení – PPP, SPC. Podpůrná opatření se člení do pěti stupňů podle organizační, pedagogické a finanční náročnosti. PPP nebo SPC stanoví žákovi konkrétní podpůrná opatření, které odpovídá konkrétnímu stupni podpory. Podmínkou poskytování podpůrného opatření druhého až pátého stupně školou je nutný vždy písemný informovaný souhlas zákonného zástupce žáka.

Podpůrná opatření spočívají v

  1. poradenské pomoci školy a školského poradenského zařízení
  2. úpravě organizace, obsahu, hodnocení, forem a metod vzdělávání a školských služeb, včetně zabezpečení výuky předmětů
  3. úpravě podmínek přijímaní ke vzdělávání a ukončení školní docházky
  4. použití kompenzačních pomůcek, speciálních učebních pomůcek
  5. vzdělávání podle individuálního vzdělávacího plánu (IVP)
  6. využití asistenta pedagoga

Mgr. Jarmila Tomanová, výchovný poradce